czwartek, 10 maja 2018

Piękny dyniowy pomarańcz na wiosnę i lato od BornPrettyStore

Witajcie!

W dzisiejszym poście chciałabym wam przedstawić,dwa bardzo ciekawe produkty od sklepu Born Pretty Store,który pewnie wszystkie dobrze znacie :)

W ostatniej paczce która dotarła ode mnie znajdowało się kilka produktów,a m.in. lakier hybrydowy w kolorze dyni,marchewki :D

Druga rzecz to naklejki na paznokcie,w tropikalnym stylu :)

Kiedy zobaczyłam te dwie rzeczy obok siebie,stwierdziłam że będzie to genialne połączenie,tego soczystego koloru z tropikalnymi ptakami i roślinami :)


Aby nie zapomnieć,od razu podam wam linki i ceny do tych dwóch produktów,jeżeli was zaciekawiły :) Pierwszy będzie lakier

Lakier hybrydowy http://www.bornprettystore.com/10ml-born-pretty-soak-pumpkin-series-long-lasting-manicure-nail-polish-p-40672.html cena 4,29$ za 10 ml produktu





Kolor lakieru BP-01 Pumpkin 10 ml

Kolejne są naklejki na paznokcie http://www.bornprettystore.com/sheet-toucan-tropical-rainforest-nail-sticker-flower-bird-nail-adhesive-transfer-sticker-p-41125.html 1,29 $



Kolory piękne,mamy tutaj monstere,papugi,tukana,różne kolorowe kwiaty :)

Pamiętajcie,żeby przy zakupach podać kod rabatowy,wtedy dostaniecie -10% na swoje zakupy :)

UXG10

Pokazałam wam już jak wszystko wygląda,to teraz czas pokazać wam jak lakier oraz naklejki prezentują się na paznokciach i na co się zdecydowałam :)



Na paznokciach możecie zobaczyć jaki ten lakier jest cudny!
Zakochałam się w nim od pierwszego użycia :D





Na paznokciach mam dwie warstwy lakieru,bardzo dobrze się z nim pracuje.
Jedna warstwa jest dość transparentna więc lepiej dać dwie cienkie :)


Jak widać,z naklejek wybrałam motyw monstery oraz innych zielonych liści,niestety nie wiem jak się nazywają,ale dobrze się razem komponują.


Póki co jestem bardzo zadowolona z wyboru :)
Kolor będzie idealny na ciepłe dni,jak i na wiosnę i sezon dyniowy :)

Chyba skuszę się jeszcze na jakiś kolor :)

Gorąco was pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram