środa, 31 stycznia 2018

Nowość w mojej kosmetyczce,czyli matowa pomadka w płynie Huda Beauty

Witajcie kochane,

Dzisiaj tym razem chciałabym wam zaprezentować kosmetyk myślę kultowy już

Huda Beauty,matowa szminka w płynie

Przyznam się szczerze,że miałam duży problem z wyborem koloru.Nie wiedziałam na co mam się zdecydować.
Wiadomo że miała być jasna,w typie nude taka idealna na co dzień :)

Pomadkę zamówiłam ze strony Cult Beauty bo tam było najkorzystniej :)
Doszła dość szybko,nie musiałam długo czekać.


Kolor na który w końcu się zdecydowałam to kolor CRUSH

Jest idealnym odcieniem na dzień:)


Może dla niektórych wyda się za jasny i widziałam że był szał na odcień Bombshell ale ja zdecydowałam się na ten i nie żałuje :)


Tutaj możecie zobaczyć porównanie odcieni w serii Nude

Pomadka jest bardzo płynna i trzeba nauczyć się nią pracować :)



Ja nakładam troszkę,rozcieram i wklepuje palcem i taki efekt najbardziej mi się podoba.

Pomadka dość dobrze utrzymuje się na ustach

No i kochane to by było na tyle,a może wy macie jakąś pomadkę w płynie z Huda Beauty którą możecie polecić?

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram