poniedziałek, 6 listopada 2017

Nowy kolor na paznokciach,czyli hybryda z Born Pretty Store :)

Witajcie kochane!

Dzisiaj chciałabym wam przedstawić nowe paznokcie a na nich nowy lakier hybrydowy który ostatnio dostałam do przetestowania :) 

Kolor jaki wybrałam był dla mnie czymś nowym,ponieważ takiego koloru jeszcze u siebie nie posiadam :) 




Swoje paznokcie wykonuje w lampie led,nie wiem z jakiej jest firmy ale mam ja już dość długo i mo służy :)

Ale przejdźmy do meritum sprawy czyli samego lakieru :)

znajdziecie go tutaj: http://www.bornprettystore.com/bottle-born-pretty-soak-nail-polish-candy-colors-p-29151.html cent to 2,49$

oczywiście z kodem macie 10% zniżki na zakupy!

Jest to piękny nasycony fiolet a nawet fuksja 
Lakier ma pojemność 5 ml i poręczny pędzelek którym produkt dobrze się nakłada :) 









Na swoje paznokcie nałożyłam dwie warstwy kolorowej hybrydy i wydaje mi się ze tyle zdecydowanie wystarczy do pełnego krycia :) 







Lakier błyszczy się sam w sobie ale po dodaniu topu równie pięknie wyglada :) 

Ja użyłam akurat topu IBD bo inny mi się akurat skończył :) 







Jestem zadowolona z efektu :) 
Lakier nosze dopiero kilka dni ale wiem ze takie małe pojemności sprawdzają się idealnie bo większa pojemność ciężko wykorzystać :) 

Z chęcią wypróbuje jeszcze inne odcienie :)

A tutaj czego użyłam






Lakier hybrydowy born pretty store kolor 65
Baza do przedłużenia paznokci neonail
Top ibd i neonail

Kod rabatowy to UXG10


Pozdrawiam gorąco!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram