środa, 29 listopada 2017

Klisze wkłady do aparatu Instax Mini 8

Witajcie kochane,

Dzisiaj chciałabym wam pokazać moje klisze do aparatu Instax Mini 8

Mam póki co 3 rodzaje,zobaczymy może kolekcja się powiększy :)

Na samym początku oczywiście kupiłam zwykły,najzwykleszy wkład.

Kosztował 33 zł w Media Markt

Później zobaczyłam że są różne możliwości,a na aliexpress tych możliwości jest niesamowicie dużo :)



Kolejną kliszą jaką kupiłam,a w zasadzie zamówiłam na aliexpress,była klisza czarno-biała czyli monochrome

Kosztowała mnie jakoś 35 zł



Jeszcze jej nie używałam,ciekawa jestem jak wyjdą zdjęcia :)

Następny był zestaw 20 zdjęć,znalazłam na olx w cenie 45 zł więc się nie zastanawiałam :)


Tak właśnie bardziej opłaca się kupować i szukać jakiś fajnych okazji :)

Ostatnią póki co kliszą jaką kupiłam jest klisza z symbolem poczty lotniczej,tak chyba się nazywa :)


Ten wkład kosztował mnie ok 33 zł 
Też jeszcze go nie próbowałam :)

Jest jeszcze cała masa przeróżnych klisz do tych aparatów na aliexpress :)

Pewnie będzie tak że skuszę się na inne :)

Może wy macie jakieś ciekawe które możecie polecić? :)

Pozdrawiam was

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram