piątek, 27 października 2017

Instax Mini 8,gadżet który robi furorę

Witajcie kochane,

Dzisiaj zupełnie inny temat,który u mnie jakoś się nie pojawia :)

A mianowicie będzie o gadżecie,o którym istnieniu nie miałam pojęcia,ale jak tylko go zobaczyłam zapragnęłam go mieć!

Mowa o aparacie natychmiastowym Fujifilm Instax Mini 8
Wiem że jest kilka modeli,ja akurat zdecydowałam się właśnie na ten

Wpadł mi w oko jakoś przypadkiem,myślałam,zastanawiałam się,aż nadarzyła się okazja i kupiłam nowy aparat za 200 zł :)

Mój kolor to fiolet


W zestawie nie miałam żadnych klisz,więc pierwsze swoje zakupiłam w Media Markt,cena 10 sztuk to jakoś 33 zł

Kolejne klisze,jedna czarno biała druga z motywem arkusza lotniczej poczty mam nadzieję że wiecie o co chodzi :)


Je zakupiłam na aliexpress i powiem wam,że jest tam mnóstwo różnych klisz do wyboru,można oszaleć :)

A nie mówię już o gadżetach i akcesoriach do tego aparatu

Przyznam się że już kilka zamówiłam :)


Tutaj możecie zobaczyć,nie wiem czy dobrze widać,kratkę organizer z IKEA
Miałam robić sama,ale mąż się zlitował i kupił mi tą :)

Koszt to 50 zł,jest to nowość w sklepach IKEA


Do tej kratki w zestawie były złote klipsy,jednak ja musiałam dokupić :D

Te znalazłam w biedronce w cenę jakoś 4-5 zł



Pierwsze zdjęcie musiało być zrobione naszemu najważniejszemu domownikowi :)
Mężowi bardzo ta zabawka się spodobała ;)


Dokupiłam jeszcze podświetlane klamerki do przypinania zdjęć bo nie mogłam się oprzeć :D
Tak cudnie wyglądały :)


10 sztuk kosztowało mnie jakoś 10-11 zł oczywiście na aliexpress :)

Czekam jeszcze na kilka rzeczy,więc może jak przyjdą to zrobię wam kolejny,osobny post na ich temat?

Co wy na taki pomysł ?:)

Moim zdaniem instax to fajny gadżet,dzięki któremu można się świetnie bawić i mieć super pamiątkę

Fakt,że robienie dużej ilości zdjęć sporo kosztuje,bo klisze nie są tanie,ale żeby uwiecznić jakiś ważny i ciekawy moment to idealna rzecz :)

A jakie jest wasze zdanie na ten temat?
Może macie swoje Instaxy i coś polecacie? :)

Pozdrawiam was gorąco!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram