czwartek, 3 sierpnia 2017

Nowe paznokcie z pyłkiem Chameleon od BornPrettyStore :)

Witajcie kochane,

Dzisiaj chciałabym wam zaprezentować,bardzo prosty manicure z wykorzystaniem przepięknego pyłku typu chameleon :)

Zapraszam do dalszej części posta :)

Pyłek o którym mówię,możecie znaleźć w linku poniżej

http://www.bornprettystore.com/born-pretty-chameleon-sequins-colorful-irregular-glitter-paillette-nail-flakies-powder-p-40147.html i kosztuje 2,59$

Jest mnóstwo przepięknych kolorów do wyboru i są to takie większe płatki,z których można zrobić tafle lub nakładać punktowo :)

Tak prezentuje się z bliska



Ja wybrałam kolor nr 1 :)

Niestety mam krótkie paznokcie,bo wszystkie mi się połamały i może to tak pięknie nie wyglądać :)

Ja lubię ten efekt,bo jest szybki do zrobienia,prosty i każdy da sobie z nim radę :)

A każdy zwykły manicure zamieni w coś pięknego i innego :)



Ja postawiłam na całkowite roztarcie :)
Użyłam lakieru hybrydowego 032 Biscuit ale może na ciemniejszym będzie wyglądać ładniej :)



W tym pyłku jest mnóstwo odcieni,dodatkowo duże i małe kawałki
Jak już pisałam,ten pyłek jest bardzo uniwersalny i można wyczarować cuda :)


Tutaj ostatnie w słońcu :) Chętnie wypróbuję go na ciemnej bazie :)

A wy możecie kupić ten pyłek i inne produkty na born pretty store z kodem rabatowym UXG10 i macie wtedy zniżkę -10% myślę że to ciekawe rozwiązanie :)

A wy macie jakieś swoje ulubione pyłki?

Pozdrawiam was :)

1 komentarz:

  1. aż głupio przyznać ale nigdy nie miałam żadnych pyłków :P ale za to mam kameleonowy top semilaca :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram