piątek, 16 czerwca 2017

Mini haul na wiosnę

Witajcie!

Dzisiaj chciałam zaprezentować wam kilka nowości które się u mnie pojawiły akurat nie będzie tutaj nic kosmetycznego :) Taki post powstanie następny w kolejce :)

Na początek zakpy domowe,czyli Ikea oraz Tk Maxx


W Ikea skusiłam się na duży biały lampion,był w dobrej cenie bo kosztował chyba ok 20 zł
Mam już jeden,ale mniejszy i średnio mi się sprawdzał,a z tego jestem bardzo zadowolona :)



Do tego nie mogło zabraknąć świeczki,tym razem wybrałam zapach maliny mmmm pachnie obłędnie  i kosztowała ok 4 zł :)

I z Ikea by było tyle,za to w Tk Maxx udało mi się kupić ręcznik
Ostatnio zdecydowałam się na ręcznik DKNY do twarzy tym razem wzięłam większy,ale troszkę mniejszy niż kąpielowy Hugo Boss,kosztował ok 50 zł

Jest bardzo mięciutki i świetnie wchłania wodę,jestem zadowolona z tych ręczników.

Czas na nowości w szafie ubraniowej :)

Zdecydowałam się na kolejne spodnie z F&F

Bardzo je lubię,są wygodne i mają bardzo duży wybór :)

Od jakiegoś czasu lubię nosić spodnie które mają jakby odprute,poszarpane nogawki :)

Tym razem również takie wybrałam




Kosztowały 105 zł,fakt może jak na tę firmę cena troszkę duża,ale nie znalazłam nigdzie tak odpowiadających mi spodni jak tam

No i jeszcze na koniec dwie pary butów

Jedne to jakby baletki typu mokasyny
W kolorze pudrowego różu

kosztowały 50 zł



I ostatnie to trampki slip on z frędzlami w kolorze khaki oliwkowym
Kupiłam je na butosklep.pl za lekko podan 50 zł już z kosztami przesyłki,więc myślę że warto :)


Może coś wam się akurat spodobało :)

Mam nadzieję że tak.

Pozdrawiam gorąco :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram