piątek, 27 stycznia 2017

3D holo Effect,to jest to!

Witajcie kochani w tym nowym roku!

Nowy rok,nowe posty i oby było was tylko więcej! :)

Dzisiaj chciałabym wam pokazać,kolejny efekt pyłku który mamy dostępny na rynku.
Ja zdecydowałam się na efekt 3D holo od Neonail,ale taki sam pyłek ma również w swojej ofercie Indigo.

Koszt pyłku to 29 zł o ile dobrze pamiętam

Połączyłam go z niesamowitym kolorem Semilac 005


W sztucznym świetle to totalny obłęd w którym ja się zakochałam!!
No jak to się mieni!

Nie oszukujmy,przyciąga wzrok


W zależności od padania światła,mieni się na cudowną tęczę!

Nie ma żadnych problemów z nakładaniem,no nic :)
Oczywiście potrzebny jest top no wipe



Gdy mam go na paznokciach,nigdy nie mogę się napatrzeć,jak zachwycająco wygląda.

Myślę że idealny będzie na czas karnawału ale nie tylko,spisze się w cały rok!


Zmykam i zostawiam was z tym cudnym efektem :)

Pozdrawiam was!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram