czwartek, 3 listopada 2016

Jesienny makijaz w fioletowych barwach

Cześć kochane!

Dzisiaj postanowiłam pokazać wam makijaż :)

Oj tak jest to u mnie spora nowość.
Mimo wszystko postanowiłam wam go pokazać,bo wydaje mi się że wyszedł mi dość dobrze :)

Dalej nie umiem robić zdjęć makijaży,mam nadzieję że coś będzie widać :)

W tym makijażu postawiłam na barwy w odcieniach fioletu z dodatkiem złota

Wykorzystałam tutaj paletkę z Makeup Revolution Fortune Favours The Brave
Paletka posiada 30 cudownych cieni,z których można wyczarować cuda!

Paletkę udało mi się kupić stacjonarnie w mojej drogerii Kosmeteria,którą uwielbiam za chyba 49 zł

Nie używałam jeszcze wszystkich cieni,ale większość i jestem póki co zadowolona.
Za taką ilość,za taką cenę myślę że warto ją mieć.Cienie u mnie spokojnie trzymają się cały dzień :)


Tak jak mówię,wybaczcie jakość zdjęć i to że nie umiem dokładnie makijażu pokazać :)


Makijaż nie jest za mocny,dopełniam go szminką w bliżej nieokreślonym kolorze :)



Jeżeli jesteście co to za kolor na ustach to Kat Von D Studded Kiss Lipstick kolor Lovecraft
Piękny odcień :)

Mam nadzieję że makijaż chociaż troszkę wam się spodobał :)

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram