wtorek, 6 września 2016

Lakier hybrydowy który skradł moje serce kolorem

Witajcie kochane!

Paznokciowych postów było ostatnio dość mało,moje paznokcie wariują i są w różnym stanie :)
Ale dzisiaj postanowiłam pokazać wam lakier,który bardzo mi się spodobał i będzie chyba moim faworytem jesienią :)

Zapraszam do lektury :)

Dostałam ostatnio przesyłkę od Born Pretty Store i w niej znajdował się lakier hybrydowy

http://www.bornprettystore.com/bottle-born-pretty-grey-series-nail-soak-polish-p-25214.html
ja wybrałam kolor 12,cena to 2,15 $

W sumie niczego specjalnego nie spodziewałam się po kolorze,ale jak przyszedł to zmieniłam zdanie :D

Czekałam na dobry moment aby go użyć i w końcu nadszedł
Nie zwracajcie uwagi na moje króciutkie paznokcie,niestety są jakie są :)

Oto produkty które użyłam :



*Baza base extra neonail
*lakier born pretty store 12
*top IBD
*Efekt holo z indigo

Oraz główny sprawca całego zamieszania :)




Nie umiem nawet określić koloru,szary pomieszany z brązem,no nie wiem,ale cudo :)
Z efektem holo super się komponuje,jest to takie dopełnienie :)



Na paznokcie nałożyłam dwie warstwy i to w zupełności wystarczyło
W lampie led utwardzałam go 60 sekund



Będzie wyglądał ciekawie w jesienne dni,z jakimś fajnym,grubym i włochatym sweterkiem <3

Mam już wizję na kolejne manicure z nim w roi głównej :)

A czy wam przypadł do gustu ten kolor? :)

Pamiętajcie,że na zakupy w BornPrettyStore macie -10 % zniżki z kodem UXG10

pozdrawiam :)

1 komentarz:

Instagram