piątek, 10 czerwca 2016

Wieczór panieński koleżanki! :)

Witajcie kochane!

Zazwyczaj takimi rzeczami nie lubię się dzielić,ale wyszło tak ładnie że musiałam :)

Za dosłownie chwilę,moja dobra koleżanka wychodzi za mąż.
A co za tym idzie musiał być wieczór panieński :)

Ja dokładniej nie uczestniczyłam w organizacji,zostałam tylko poinformowana co i jak :)

Padło na sesję zdjęciową,ot co!
Dla mnie zgroza bo nie lubię takich rzeczy,no ale co tam.

Sesja była w stylu Pin-Up

Chętnie pokażę wam kilka zdjęć

może ktoś skorzysta z takiego pomysłu na jakąś okazję!








Zdjęcia są piękne,mimo że ja się sobie nie podobam :)

Pani  Fotograf bardzo miła i sympatyczna,fajnie się współpracowało

Cała sesje trwała 1 h i kosztowała 100 zł


Myślę że to super pomysł na urodziny,rocznicę czy inną okazję!

Podoba wam się? :)

2 komentarze:

Instagram