środa, 22 czerwca 2016

Haul zakupowy z ostatniego czasu :)

Hej kochane!

Dawno nie pokazywały się zakupy,w ostatnim czasie było troszkę ciuchów i kosmetyków,ale pokażę wam tylko te kosmetyczne bo ciuchy wiadomo jak to jest :)

Najwięcej chyba przybyło mi podkładów,bo aż 3!! :D

No ale może od początku :)

Pierwszy zakup to był pędzel.a konkretniej pędzel do podkładu :)
Znalazłam na Aliexpress pędzel podobny do pędzla Sigma 3DHD,taki skośnie ścięty po obu stronach.
Byłam go bardzo ciekawa,jak będzie się go używać :)

Nie kosztował jakoś dużo,jego cena to : 16 zł

http://www.aliexpress.com/item/New-Arrival-Professional-make-up-brush-self-standing-setting-brush-makeup-brushes/1679047936.html


Przyznam wam że używałam go już kilka razy i jest super! Mięciutkie włosie,dobrze rozprowadza podkład,nie robi smug. Dobrze można nałożyć podkład przy nosie,a nawet korektor :)
Wydaje mi się że za taką cenę warto mieć taki pędzel w swoich zbiorach :)

Jak już przy pędzlach jesteśmy,miałam strasznie ochotę wypróbować pędzel z glam shopu oval 1 i długo nad nim myślałam,ale recenzje nie były zachwycające więc się wstrzymałam.

Przeglądając niedawno Aliexpress trafiłam na idealny zamiennik i bez wahania kliknęłam i kupiłam :)
Koszt pędzla to : 13,70 zł

http://www.aliexpress.com/item/Best-Deal-New-Good-Quality-Women-Big-Oval-Tooth-Brush-Foundation-Makeup-Brushes-Loose-Powder-Brush/32615248119.html


Z wyglądu może nie jest tak ładnie wykonany jak ten z glam shopu,ale różnica cenowa jest ogromna więc wygląd w zupełności mi nie przeszkadza! :)

Włosie jest mięciutkie i milutkie,pędzla używam codziennie bo bajecznie nakłada podkład,nie robi mi smug ani nic :)
Cieszę się że go znalazłam,bo nakładanie podkładu to teraz szybka sprawa! :)

Oglądając KatOsu na Youtube ma się ochotę na wszystkie kosmetyki,no przynajmniej ja tak mam :D
Na jedną rzecz mnie skutecznie skusiła a mianowicie na olejek do ust z Clarins Instant light lip comfort oli,wybrałam również wersję Honey :)


Na vinted za to udało mi się upolować dwie rzeczy na które dawno się czaiłam,zastanawiałam czy kupić,ale trafiło się że jedna osoba miała dwie rzeczy które akurat chciałam więc wzięłam :)

Mowa o podkładzie Bourjois Healthy Mix kolor 51 oraz paletka do konturowania Makeup Revolution Ultra Contour :)


Co do podkładu mam mieszane uczucia,a paletkę używa się fajnie :) Za dwie rzeczy z wysyłką wyszło mi 55 zł więc chyba nieźle :) 


Powiem wam tak,youtube to samo zło!!!!
Przez te wszystkie zagraniczne "jutuberki" nabrałam chęci na podkład Marc'a Jacobs'a Remarcable, oh!

No i dorwałam dziada!
To chyba mój pierwszy podkład za tą cenę,dałam za niego jakoś 170 zł,wcześniej mój najdroższy podkład to z MakeUp Atelier Paris :)
Kolor który posiadam to 14,jest ciut za ciemny ale póki co lekko go rozjaśniam ;)


Na mojej buzi trzyma się fajnie,bardzo ładnie wygląda,krycie ma cudne :) Jedyny minus to chyba cena i pojemność :)

Ostatni podkład już był kupiony spontanicznie,zobaczyłam że jest dostępny,pomyślałam dwa dni i kupiłam :D
Kwota też nie jest fajna bo z wysyłką 180 zł zapłaciłam ...
Nie wiem jak mój mąż to przełyka :D

 A chodzi o Kat Von D Lock-It tattoo kolor 44























Jeszcze go nie próbowałam,ale pewnie na dniach ruszy na moją twarz :)

Kolejna rzecz to tusz do rzęs,wybrałam miniaturkę tuszu Too Faced Better Than Sex,ma super szczotkę i po zdjęciach w internecie robi robotę :D






















Kolejna rzecz to peeling kawowy Body Boom,dorwałam limitkę cynamonową w wersji 50g,ona była chyba w którymś z urodowych boxów,ja na jednym z portali kupiłam go za 19 zł :)


I to by chyba było na tyle kochane :)

Oczywiście często coś przybywa więc co jakiś czas będę wam męczyć moimi nowościami :)

A może coś wam się spodobało? :)

Pozdrawiam gorąco!
Instant Light Lip Comfort Oil
Instant Light Lip Comfort Oil,wybrałam również ten

5 komentarzy:

  1. co za zakupy :D ja akurat nie szaleję z podkładami,a z produktami do ust :D jednak olejek miodowy to nie moja bajka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D U mnie właśnie mus to podkłady,kiedyś miałam max 2 a teraz muszę mieć jakiś wybór :) U mnie z produktami do ust jest akurat ciężej :)

      Usuń
  2. Na jakiej stronce zakupiłaś body boom?
    rudacodziennosc.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat udało mi się trafić na vinted,ale kupowałam na ich oficjalnej stronie Mango :)

      Usuń

Instagram