piątek, 11 marca 2016

Moje aktualne korektory których używam,porównanie odcieni

Witajcie kochane!

Dzisiaj chciałabym wam zaprezentować korektory które posiadam w swojej kosmetyczce :)

Są to 3 a w zasadzie 2 różne,ponieważ dwa są tej samej firmy,różnią się tylko kolorem :)

Produkty które będę porównywać to:

* Collection 2000 Lasting Perfection 01
* Collection 2000 Lasting Perfection 02
*Catrice liquid camouflage 010

A więc do dzieła! :)

Najpierw porównam dwa kolory z Collection 2000,a później pokażę wam wszystkie 3 jak się prezentują.

Na początku kupiłam kolor 02 z Collection 2000 ale jednak wydawał mi się za ciemny i trafiłam na 01,było w nim jakoś pół opakowania,ale kolor pod okiem bardziej mi się podobał

Tak się prezentują:



Tutaj porównanie kolorów na aplikatorach :


Na pierwszy rzut oka widać różnicę w odcieniach :)

Teraz efekt na skórze


No i tutaj już znacznie widać różnicę w odcieniach
Poniżej zdjęcie roztartych korektorów



Tak właśnie prezentują się dość sławne korektory Collection 2000,ja jestem z nich bardzo zadowolona,bo wytrzymują cały dzień pod moim okiem :)
Krycie mają na prawdę dobre


Czas na zamiennik,również sławny korektor Catrice Liquid Camouflage
Jest tak popularny,że go nigdzie nie mogłam kupić!

Udało mi się trafić na vinted mało używany :)

Mój kolor to 010



Korektor ma piękny zapach! :) 

Tak kolor prezentuje się na aplikatorze


Dobrze widać że kolorek jest jasny :)

Na ręce prezentuje się tak:


No i tutaj już lekko roztarty


Na sam koniec zestawienie 3 korektorów:


Specjalnie pokazałam dwa najjaśniejsze obok siebie,żebyście mogły zobaczyć jak wyglądają :)
Jak widać ostatni korektor nr 2 z Collection 2000 zdecydowanie odstaje kolorem :)

Mam nadzieję że chociaż troszkę pomogłam wam,ja również staram się szukać porównań przed zakupem,bo chcę być zadowolona z produktu :)

Pozdrawiam was!

4 komentarze:

  1. muszę w końcu dorwać korektor z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest super,tylko niestety dostępność ograniczona,mam nadzieję że znajdziesz :)

      Usuń
    2. Oj dokładnie. Dostępność tego korektora to masakra mała. Nigdzie go dostać nie można.

      Usuń
    3. Strasznie długo go szukałam :) Jak znajdę to z pewnością kupię kolejne opakowanie! :)

      Usuń

Instagram