poniedziałek, 21 marca 2016

Jak i gdzie przechowuje swoje kosmetyki :)

Witam serdecznie :)

Dzisiaj chciałabym wam zaprezentować jak i gdzie przechowuje swoje kosmetyki do makijażu :) 

Przyznam szczerze, ze kiedyś nie zwracałam na to szczególnej uwagi. Stały sobie spokojnie na półce w łazience i tyle. Kiedy zaczęłam się tym bardziej interesować dostały swój pojemnik a następnym krokiem był zakup plastikowych szufladek :) 

No i do tej poty stały tak w łazience, w swoich szufladkach.

Ale, ale ... Jakiś czas temu te szufladki po prostu przestały mi się podobać i rozmyślałam nad zmianą. 

Marzył mi sie duży akrylowy organizer z samych szufladek, ale niestety cena mnie dobrze odstraszyła.
Nie chciałam wydawać majątku na organizacje kosmetyków. 

Szukałam również na Muji ale tam ceny także mnie nie zachęciły do zakupu.

Przeglądałam mnóstwo stron i blogów aż natknęłam sie na jednego gdzie dziewczyna pokazywała fajny szufladkowy organizer z JYSK tylko niestety nie były już one dostępne.

Za to był mały z dwiema szufladkami i na niego się zdecydowałam w szczególności ze był na promocji za chyba 26 zł więc szkoda było nie wziąć :)




Kolejny organizer za to upolowałam na olx i był to organizer jakby na szminki,były kiedyś takie w biedronce za 10 zł ale wtedy nie zwracałam na nie uwagi,ten kosztował mnie 20 zł z przesyłką :)





A swoją drogą na allegro lub innych portalach strasznie zawyżają ceny tych organizerów,nawet tych z Biedronki,to mało sprawiedliwe ....
No ale,trudno.

Ostatni z organizerów cudem znalazłam w Biedronce,ponieważ w poniedziałek weszły do oferty,poszłam popatrzeć co jest i był jeden jedyny taki co szukałam i chyba czekał na mnie :D

Wybrałam podłużny organizer z przykrywką,oczywiście kosztował 9,99 zł :) Pokrywka nie jest mi potrzebna więc ją schowałam :) Idealny organizer na paletki z cieniami :)


 Pędzle jak możecie zauważyć mam w świeczniku,osłonce z IKEA w dwóch kolorach,ale muszę zmienić na szary :)

I to by było na tyle :)

Kosmetyki swoją w mojej sypialni na komodzie,nie mam jakiejś specjalnej toaletki.Kiedyś ją miałam ale przeszkadzała mi i była zbędna! :)

A wy gdzie i jak lubicie przechowywać swoje kosmetyki? :)

Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. ja mam organizer z pudełka ;) ale właśnie rozglądam się za takimi organizerami jak pokazałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam,są bardzo wygodne :) Popatrz w biedronkach,często są i można upolować za grosze :)

      Usuń

Instagram