poniedziałek, 29 lutego 2016

Valentine's Day! Zbliżenie na moją walentynkę :)

Witajcie kochane,

Walentynki już trochę za nami,ale chcę wam pokazać moją walentynkę z bliska :)

Akurat 14 lutego minęło nam 7 lat odkąd jesteśmy razem,więc świętujemy dodatkowo :)
Zawsze ten czas jest dla mnie miło spędzony,więc było tak i tym razem

Mąż wręczył mi cudowny bukiet kwiatów,udało mu się również ustrzelić dla mnie pluszowego misia :)


Ale dzisiaj chciałabym się skupić na tej mniejszej walentynce,ale nie mniej ważnej :)


Bardzo się cieszę z tego co dostałam,podkład SHISEIDO Perfect Refining
Planowałam zakup już jakiś czas,ale cały czas się wahałam :)

Jest to podkład polecany przez KatOsu,a jej filmy uwielbiam! :)

krótki opis podkładu:

Luksusowy płynny podkład daje się równomiernie nanieść, nadaje cerze nieskazitelnego jedwabisto gładkiego wyglądu oraz nawilża skórę twarzy. Podkłady charakteryzuje ich stopień krycia, który leży na skali od średniego do mocnego.Kosmetyk idealnie przylega do skóry i redukuje widoczność wszelkich niedoskonałości. Doskonale nadaje się do cery normalnej i mieszanej.

cena : douglas 175 zł / iperfumy 114 zł / 30 ml


Podkład ma standardową pojemność 30 ml,lecz jego opakowanie jest plastikowe,mniejsze i zgrabniejsze :)


Zewnętrzne opakowanie również przyciąga wzrok,opis po polsku jest naklejony,znajdziemy tam wszystkie potrzebne informacje.






















Mój kolor to I00,nie mylcie proszę z 100 :)

Dobór odcienia:  marka Shiseido podzieliła kategorie odcieni na 4 :

  • I - Ivory dla neutralnych karnacji
  • B - Beige dla karnacji z różowym pigmentem
  • O - Ochre dla karnacji z żółtym pigmentem
  • D - Dark dla karnacji ciemniejszych 
Nie próbowałam go jeszcze,mam nadzieję że kolor będzie odpowiedni,pewnie równie dobrze sprawdził by się ten z kategorii O :)

Co do niego czytałam różne opinie,jedni go kochają a inni nienawidzą,zobaczymy jakie zdanie sobie o nim wyrobię :)

Tak wygląda podkład na dłoni:






















Zobaczymy jak spisze się na mojej skórze :)

Pozdrawiam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram