środa, 25 listopada 2015

Mała wyprzedaż blogowa

Witajcie kochane :)

Nazbierało mi się kilka rzeczy których chciałabym się pozbyć,mam nadzieję że mi w tym pomożecie :)
Zależy mi dość na czasie :)
Jeżeli nic nie znajdziecie,dajcie proszę link znajomym,może komuś się coś przyda :)



1.Lampa Led z zaciskiem z Lidla,nie używałam jej cena 30 zł + 10 zł wysyłka



2.Baza hybrydowa NeoNail Hard Base 6 ml użyta 4-5 razy cena 16 zł + 5 zł wysyłka







































3.Zestaw 4 lakierów cena 13 zł + 10 zł wysyłka

*Golden Rose Rich Color nr 19
*Wibo Express Growth nr 175
*Orly Anciend Jade
*Life nr 29




































4.Zestaw 5 lakierów cena 16 zł +  10 zł wysyłka


*Manhattan Quick Dry 12G
*Manhattan Quick Dry 13S
*Wibo Leather imitacja efektu skory nr 3 użyty raz
*Manhattan Quick Dry 25G
*Max Factor 704 disco pink






















5.Zestaw ciekawych lakierów 5 sztuk cena 18 zł + 10 zł wysyłka

*Orly Hype 5,3 ml zużycie widoczne
*Essie Full steam ahead 5 ml zużycie widoczne
*Essie Naughty Nautical 5 ml zużycie widoczne
*Wibo glamour sang efekt brokatowego piasku nr 3 zużycie widoczne
*Lovely Snow Dust nr 1 złoty 8 ml zużycie widoczne





















6.Zestaw cieni do oczu cena 12 zł + 8,50 zł wysyłka

* Essence Quattro 01 xoxo
*Catrice absolute eye colour 060 knight rider is calling
*Quiz mat nr 728




 
















 7.Spodnie szare rurki C&A stan widoczny na zdjęciach cena 22 zł + 10 zł wysyłka

dł całkowita - 97 cm
pas - 46 cm
stan przód - 22 cm





















8.Koszula Jeans z Bershka kupiona we Włoszech rozmiar 42 - XL cena 28 zł + 10 zł wysyłka


jedyny mały minusik to lekkie plamy pod pachami
możliwe że uda się je usunąć vanishem
wymiary:
Dł całkowita 67 cm
Pachy 51 cm
Dł rękawa 69-70 cm





















9.Tunika z pagonami H&M rozmiar L cena 13 zł + 10 zł wysyłka


 


 

















10.Lisi ogon breloczek cena 8 zł + 9 zł wysyłka




I to by było na tyle :)
Jeżeli jesteś zainteresowana kilkoma rzeczami

koszt wysyłki jest jeden :)

Możecie pisać również na email

martauchtowr@gmail.com

2 komentarze:

  1. Wszyscy się wyprzedaż kiedy ja akurat mam ograniczony budżet na święta :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znam to dlatego właśnie musze się wyprzedać żeby zdobyć jakieś fundusze :)

      Usuń

Instagram