poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Letnie zakupy

Lato w pełni,czasami za oknem tego nie widać,ale trzeba się przygotować.

Postanowiłam zrobić małe zakupy i pokażę wam co udało mi się kupić :)
Zapraszam do dalszej lektury :)


Zacznijmy od butów,musiałam kupić sandały a reszta się sama trafiła jakoś :D
Sandałki wybrałam dość neutralne,nude ze złotem i białą podeszwą zapinane na kostce

Kosztowały jakoś  50 zł
Dodatkowo marynarskie espadryle z Deichmanna za 49 zł


Przyznam wam szczerze że na początku espadryle w ogóle mi się nie podobały,a teraz wręcz przeciwnie!
Dlatego kupiłam drugą parę za śmieszne pieniądze, 29 zł!


Kolejna upolowana rzecz przed wyjazdem na wakacje w SH,to cudne spodnie do kolana,cieniutkie,lekkie i w fajny wzór,koszt to chyba 12 zł :)



Długo szukałam spódnicy maxi,miałam kilka podejść,ale nic mi się aż tak nie podobało.
W końcu trafiłam na ideał w Reserved,szara maxi taka jaką chciałam,a kosztowała chyba 39 zł na przecenie,więc zakup udany :)


Mały zakup z Kiko


Eyeliner brokatowy,jest cudny! Oraz płyn wzorowany na Inglot Duraline,zobaczymy czy będzie również taki dobry :)

I to taka mała część co udało mi się kupić,czeka kolejna część po zakupach wakacyjnych a tego trochę jest :)

Jeszcze ogarniam w domu,z blogiem również dojdę do ładu :)

Pozdrawiam was gorąco,uf! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram