środa, 5 sierpnia 2015

Bling Bling w dwóch odsłonach kolorystycznych

Witam was!

Nie od dziś wiadomo,że kobiety lubią błysk.
Sama go uwielbiam,w biżuterii czasem w makijażu,ale na paznokciach mogę nosić błyskotki cały czas!

Cyrkonie na całych paznokciach miałam chyba z 2 razy w życiu,ponieważ nigdy mi się nie chciały trzymać,odpadały w ten sam dzień lub na drugi.
Na hybrydzie myślałam że pójdzie lepiej,nie chciałam ich zalewać od góry topem,więc znalazłam coś co pomaga im się dłużej trzymać :)

To co użyłam:


*baza gelish
*semilac 105
*CZ5 PST
*top ibd

koszt 4,11$

powybierałam same jasne opalizujące :)



Zrobiłam mix cyrkonii i na jeden palec dałam szare cyrkonie a na drugą rękę dałam same jasne opalizujące :)



Uwielbiam kolor CZ 5 PST,cudnie wygląda.Taka pastelowa szarość a zupełnie inny szary :)


Tutaj efekt dwóch dłoni,możecie zobaczyć jak to wygląda i czy się komponuje.
Moim zdaniem efekt fajny,coś innego.




A tutaj już wersje z instagrama :)

Pozdrawiam was kochane! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram