środa, 6 maja 2015

Zakupy z marca i kwietnia :)

Cześć kochane!

Marzec był chyba miesiącem zakupów postanowiłam dodać jeszcze do tego kwiecień :)

Przybyło mi trochę rzeczy,większość pokazałam wam w jednym z postów chyba dość dawno temu,zaś dzisiaj chciałabym wam pokazać resztę :)

Może zacznę od spodni na które polowałam już dawno,dziurawce :)
Pierwsze udało mi się kupić na vinted za chyba 40 zł z tego co dobrze pamiętam :) Są z H&M


A tak wyglądają na mnie


















Bardzo przyjemnie się je nosi,mają delikatny materiał i wyższy stan

Drugie udało mi się kupić w C&A,były do wyboru dwa modele.Najpierw kupiłam ten co nie za bardzo mi się podobał,bo nie było rozmiaru tych drugich,ale za kilka dni udało mi się wymienić na te co chciałam i już byłam w pełni szczęśliwa! :)
Cena to 99 zł


Torebka w kolorze i kształcie idealnym :) Kosztowała tylko 30 zł a nigdy bym nie powiedziała że można takie cudo kupić za taką cenę!


Następnie buty,z tym mam zawsze największy problem i nigdy nie lubię kupować butów.
Sprzedałam swoje Nike Air Max i kupiłam rozmiar większy,niestety kolorystycznie nie jest to może co chciałam,ale zawsze lepsze to niż nic :)


Nowy kwiatek w zaciszu domowym,jest to cytryna,ale co z tego będzie to ciężko mi powiedzieć,skusiłam się bo kosztowała 15 zł :)


 Mam nadzieję że chociaż jedna cytrynka się pojawi :)


To już kolejne zakupy,takie 3w1
baletki,niestety w domu okazały się troszkę za małe
żel pod prysznic z Balea,nowa seria 
oraz płatki bezpyłowe do manicure 


Zainwestowałam również w nową lampę do hybryd,wybrałam 12 W i kosztowała mnie 
100 zł z wysyłką pobraniową



Szybko,sprawnie i przyjemnie! :)

Do tego doszły oczywiście nowe hybrydy!

Semilac 043 - 28 zł


Matowy top z wymiany


oraz nowość z ostatniej kolekcji 138 Perfect nude jest cudny! 27 zł


Ostatni już zakup to obiektyw z biedronki,całkowicie nie planowałam,ale jak zobaczyłam te zachwyty to musiałam go mieć
cena 23 zł
wybrałam srebrny



Czasami powiem wam,że człowiek nie zwraca uwagi na to co kupuje,aż tu nagle tworzy się post i można zobaczyć ile się kupiło :) 
Może to nie mega dużo,ale jak dla mnie to dość sporo jak na 2 miesiące :)

A jak wyglądają wasze zakupy,planujecie je czy macie porywy spontaniczności? :)

Pozdrawiam was gorąco!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram