czwartek, 14 maja 2015

Bo ja lubię chodzić do SH

Hej wam!

Postów na ten temat było już chyba mnóstwo,mnóstwo!
I wiem że wiele z was również bardzo często zagląda w te miejsca i ja się tego nie wstydzę,a wręcz przeciwnie,można tam znaleźć same cuda i niespotykane perełki :)

Mowa oczywiście o second hand,lumpeksie czy jak to kto nazywa,nazwa nie ma różnicy,jest to po prostu odzież używana z 2 ręki,o! :)

Przyznam się szczerze że gdy byłam młodsza,unikałam tych miejsc jak ognia,później z wiekiem to przeszło,a teraz uwielbiam tam chodzić.

Ostatnio wybrałam się ponieważ dawno nie byłam,a coś nowego zawsze się przyda.
Z pustymi rękoma nie wyszłam,znalazłam 3 rzeczy,z jednej jestem na prawdę mega zadowolona,ale po kolei :)

Zacznę od koszulek

Pierwsza z nich jest z Next,z nadrukiem bardzo ciekawym J'adore,kolor też ma dość ciekawy bardzo wiosenny :) Kosztowała mnie chyba 5-6 zł




Druga jest firmy Monsoon,w sumie nie znan jej,ale bluzka mnie urzekła od razu :) Szczególnie te rękawki! :)




Na pierwszym zdjęciu odciśnięty sznurek od suszarki,przepraszam za to :D
Kolor uniwersalny,pasujący do wszystkiego :)

No i zakup z którego jestem najbardziej zadowolona!
Trafiła mi się cudowna parka w kolorze beżowym,nude



Kosztowała mnie tylko 9 zł,jest bardzo leciutka i wygodna!Cholernie się cieszę że udało mi się ją trafić,czasem właśnie brakowało mi takiej kurtki :)
Rozmiar z metki to M,nie myślałam że będzie na mnie dobra,ale jest idealna :D




Dlatego jak się wahacie czy iść do sklepu z używaną odzieżą,to nie zastanawiajcie się ani chwili! :)
Można tam znaleźć cuda :)

Ja teraz poluję na futrzaną kamizelkę i dresową marynarkę,bo ta co ją kiedyś kupiłam właśnie w SH już jest ciut za mała i przydałaby się druga :)

Pozdrawiam was kochane! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram