czwartek, 9 kwietnia 2015

Typowa wiosna na paznokciach z Cosmetics Zone i Born Pretty Store

Hej kochane!

Chociaż mamy już kalendarzową wiosnę,za oknem można zauważyć różne psikusy pogodowe.
Jednego dnia jest pięknie i słonecznie z temperaturą 15-20 C a zaś drugiego dnia jest mega ochłodzenie i pada deszcz...

Nie lubię takiej pogody,ale taka właśnie jest wiosna.

Jak już o tej porze roku mowa,pokażę wam nowy lakier hybrydowy,o kolorze typowo wiosennym :)
Bardzo dobrze mi się  go nosiło :)

Dodatkowo postanowiłam dodać mix cyrkonii od BPS,które są w różnych kolorach i wielkościach :)



 Z początku myślałam że będzie to taka rozbielona limonka,na wzorniku wyglądał troszkę inaczej,na moich zdjęciach również ma inny odcień niż w rzeczywistości,jest strasznie ciężki do uchwycenia

Mimo to i tak bardzo mi się spodobał


Cyrkonie również bardzo dobrze się trzymały,w ciągu tych 11 dni odpadła jedna największa ale ją przykleiłam i trzymała się już do samego końca :)


Jeżeli spodobały wam się cyrkonie których użyłam,zajrzyjcie tutaj:

http://www.bornprettystore.com/1box-mixed-multisize-rhinestone-nail-decoration-shiny-flat-back-rhinestone-nail-decoratio-p-18147.html

Kupicie je za 4,11$,a wykorzystując mój kod rabatowy UXG10 dostaniecie 10 % rabatu! :)


 A tutaj są wszystkie produkty które wykorzystałam do zrobienia tego mani


Standardowo :

*Baza Gelish
*Top IBD
*kolor to Cosmetics Zone 167
*cyrkonie z BPS

Jak wam się podobają takie wiosenne paznokcie? A co sądzicie o cyrkoniach? :)

Pozdrawiam was gorąco!

1 komentarz:

Instagram