wtorek, 21 kwietnia 2015

Duży pędzel wielozadaniowy Born Pretty Store

Cześć kochane!

Pokazywałam wam już całą zawartość przesyłki od BPS, nadszedł więc czas aby opowiedzieć wam coś krótko o każdym z produktów :)

Dzisiaj będzie o dużym,syntetycznym pędzlu z białym włosiem.
Przeznaczony jest do nakładania bronzera lub rozświetlacza na twarz,a ja wzięłam go z przeznaczeniem do nakładania maseczki na twarz :D




Tak wygląda pędzel w całej okazałości.

Włosie jest dość przyjemne w dotyku :)

Postanowiłam go wypróbować na 3 sposoby,a mianowicie nakładając bronzer,rozświetlacz i maseczkę :)


Zacznijmy od bronzera,wykorzystałam w tym celu Bahama Mama



Produkt śmiesznie się nakładało,ponieważ pędzel jest szeroki ale płaski :)
Nigdy jeszcze nie używałam takiego pędzla do makijażu,ale nie wyszło chyba tak źle



Efekt na twarzy nawet mi się podoba,ale przejdźmy do kolejnego produktu :)

Następny jest rozświetlacz Mary-Lou :)



Tutaj już na twarzy mało co widać


I tutaj już efekt tak mi się nie podoba,wolę do rozświetlacza bardziej puchate pędzle :)

Na sam koniec nałożona maseczka :)



Maseczkę dobrze się nakładało i przyjemnie,lepiej niż produkty do makijażu i to zdecydowanie
Tutaj widać,postraszę was he he



Tak wygląda :)
Pędzel myje się dobrze,wszystko schodzi i w miarę szybko schnie :)

Pędzel kosztuje 5,42 $
a znaleźć można go tutaj:

http://www.bornprettystore.com/skin-treatment-brush-facial-brush-wooden-handle-p-15972.html

Zachęcam was do zakupu  z rabatem -10 % z kodem UXG10

Pozdrawiam! :)

2 komentarze:

  1. Spoko pędzel, ale chyba bym go nie używała. Choć mam cudny płaski, szeroki pędzel z Shiseido i uwielbiam go, do konturowania jest ekstra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to do makijażu nie umiem posługiwać się takimi pędzlami :)
      Ale do maseczki jest bardzo wygodny :)

      Usuń

Instagram