wtorek, 17 marca 2015

Tiulowe pompony - nowa miłość!

Cześć kochane!

Jakiś czas temu zrobiło się głośno o tiulowych pomponach.
Mnie jakoś ten temat ominął,ale gdy je tylko zobaczyłam,stwierdziłam że są doskonałe do wszystkiego!

Do salonu,sypialni,pokoju dziecięcego,restauracji.
No gdzie tylko zapragniemy będą wyglądać idealnie!

Są różne rozmiary,grubości,kolorów tyle ile tylko sobie wymarzymy :)





Powiedzcie czy nie są piękne ?

Można takie cuda zamówić na allegro,w różnych firmach dekoratorskich i pewnie w wielu innych miejscach :)

Ja postanowiłam jednak spróbować zrobić taki pomponach sama w domowym zaciszu :)

Na allegro zamówiłam tiul,który potrzebny jest do pomponów.
Na dobry początek wybrałam 3 kolory:

* szary
*pudrowy róż
*mięta

rozmiar który wybrałam to 15cmx9m i podobno taki jest najlepszy



Dodatkowo dodają wstążkę w kolorze tiulu :) Cena takiej jednej rolki to 4,20 zł,akurat ja wybrałam taką ale jest mnóstwo innych :)

Do wykonania moich pomponów wykonałam szablon z tekturki,o właśnie taki:


Jest bardzo prosty i szybki w wykonaniu,tutaj jest akurat złożony na pół,czyli tak jak się go używa :)

Jedna rolka starczyła na jeden pompon i wydaje mi się że wyglądają dobrze,chociaż pewnie grubsze wyglądają jeszcze lepiej :)




Tak wyszedł mi pierwszy w życiu pompon :)

A tutaj już cała trójeczka :D




 Pewnie kolejne będą wyglądać lepiej,bo już wiem jak się je robi,jak to trzeba robić :)

Mimo wszystko jestem mega zadowolona z efektu który osiągnęłam za pierwszym razem :)

A czy wam się podobają?
Macie takie w domu lub robiłyście je same? :)

Pozdrawiam was gorąco!

1 komentarz:

Instagram