piątek, 13 lutego 2015

Gąbeczka a'la Beauty Blender od Born Pretty Store

Witajcie kochane!

Nadszedł czas na kolejną rzecz z przesyłki od Born Pretty Strore

Tym razem pokusiłam się na wypróbowanie gąbeczki,a'la beauty blender :)


W sumie to ja nawet nie wiem czy prawidłowo ją użyłam,namoczyłam ją troszkę ale w sumie nie wiedziałam ani jak długo,ani nic.
Jak któraś z was również posiada taką z BPS to napiszcie mi jak jej używacie :)


Gąbeczka według mnie jest miękka i przyjemna w dotyku
Oczywiście wielofunkcyjna z precyzyjnym czubkiem który idealnie dociera do ciężko dostępnych miejsc :)

Do aplikacji użyłam podkładu Pierre Rene Skin Balance Cover,bo wiele z was pisała że podkład bardzo dobrze nakłada się przy pomocy gąbeczki i bardzo dobrze wygląda wtedy na skórze.



Tak prezentuje się gąbeczka po nałożeniu podkładu
Jak widać szybko dostała koloru podkładu,ale to żaden problem ponieważ myje ją po każdym użyciu.

Wiadomo,przy tej metodzie zużywa się troszkę więcej podkładu,ale nie jest to wielka ilość.

Ogólnie to mój drugi raz z gąbeczką do makijażu,pierwsza to była taka z rossmanna którą pewnie wszyscy znacie i ona mi się nie sprawdziła.

Chętnie będę wracać do nakładania podkładu tą właśnie metodą! :)

A oto na koniec mój ryjek wstrętny :)
Coś tam może widać :)



Zachęcam do zakupu : http://www.bornprettystore.com/powder-puff-water-drop-sponge-make-flawless-foundation-makeup-random-color-p-7610.html

cena to 2,64 $
dodatkowo możecie skorzystać z kuponu rabatowego na -10% :)

Pozdrawiam was! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram