środa, 14 stycznia 2015

Hybryda kolejny raz :)

TAK!

To już jest pewne że raczej nie wrócę do zwykłych lakierów,na pewno na razie :)

Ze wszystkich których używałam i używam,najbardziej przypasowały mi Semilac.
Można już zauważyć że te hybrydy zawładnęły blogosferą na dobre,co bardzo mnie cieszy :)

Pokazywałam wam dwa nowe kolory które dostałam od rodziców pod choinkę.
Kolory są cudne i szybko trafiły na moje paznokcie :)

Oto efekt końcowy,kolory są z Semilac zaś baza Gelish a top IBD :)



Po raz kolejny przekonałam się o doskonałej jakości tych lakierów
oraz o pięknych i dobrze napigmentowanych kolorach!


Dodatkowo zdecydowałam się na dodanie różnych cyrkonii,nie lubię takiej całkowitej pustki więc zrobiłam mix :)



Wydaje mi się że kolory nawet dość dobrze zgrały się ze sobą
Oczywiście lakiery bardzo dobrze i szybko utwardzają się w lampie,nie miałam z nimi jeszcze żadnego problemu :)


Myślę już nad kolejnymi kolorami które mogłyby do mnie trafić :)
Marzy mi się paleta wszystkich kolorów ale to chyba mało realne,ale kto wie marzenia się przecież spełniają! :)

A czy wy posiadacie ulubione kolory z tej marki,które możecie polecić? :)
Chętnie poczytam i może skorzystam z rad! :)

Pozdrawiam was cieplutko ;)

1 komentarz:

  1. Cudowny manicure:) Mam lampkę, jednak brak mi talentu. Muszę kupić jakiś lakier hybrydowy i spróbować, może będzie łatwiej niż w przypadku żeli :) Bo efekt jest cuuuudny :)
    Fantastyczny blog:) za chwilkę dodaję do obserwowanych :)
    Zapraszam do siebie:) kto wie, może Ci się spodoba i też będziesz mnie obserwować :)
    fochzprzytupem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram