poniedziałek, 10 listopada 2014

Pierwsze zamówienie z MintiShop!

W końcu się przełamałam i złożyłam zamówienie ze sklepu Minti Shop :)

Dodatkowo dostałam kupon rabatowy na 20 zł z allegro,a Minti Shop również jest tam dostępne,więc nie było się nad czym zastanawiać tylko zamawiać!

Zamówienie złożyłam we wtorek rano,a wieczorem już paczka została wysłana.
Bardzo szybko według mnie.
Kontakt ze sklepem jest bardzo dobry,o wszystkim informują na bieżąco

Czyli pełen profesjonalizm!




Dzięki odwiedzaniu regularnie bloga http://extensionbeauty.blogspot.com/
wpadł mi w oko pędzel do brwi z Zoeva,taki śmieszny króciutki i stwierdziłam że nie mam nic do brwi,więc taki jeden mały pędzelek się przyda :)

 Druga rzecz,którą postanowiłam kupić i nie wahałam się ani chwili,to prze cudna paletka z serii Make Up Revolution Iconic 3,odpowiednik Naked 3.
Wiem że już dawno jest o niej głośno,ja postanowiłam zakupić ją dopiero teraz i nie żałuję tych wydanych 20 zł na nią! :)

Ostatnią rzecz to w sumie kupiłam przez przypadek,ponieważ musiałam zrobić zakupy na kwotę 50 zł,to dobrałam najtańszą rzecz,słynną gumkę do włosów Invisibooble czarną
Nie używałam jej jeszcze nawet :)



Paletka poszła już w ruch,niestety nie robię super makijaży więc w sumie nie ma się czym chwalić :)
Ale po użyciu jej kilka razy,jestem bardzo zadowolona!
Używałam jej nawet z Duraine jako eyelinera :)

Och,dużo jest opcji szczególnie na tą jesień! :)


Niestety jakoś mój aparat nie potrafi uchwycić tych pięknych kolorów i to mnie najbardziej denerwuje,ponieważ nie mogę pokazać prawdziwych odcieni ... Ech,może mam jakąś funkcję w aparacie lub telefonie,ale chyba nie ogarniam tej technologii he he :)

No nic,pokazałam wam to co dostałam,może uda mi się zrobić post z jakimś makijażem,ale nic nie obiecuję! :)

A wy macie już swoją paletkę z Make Up Revolution? :)
Jakie macie wrażenia?

Pozdrawiam!! :)

6 komentarzy:

Instagram