środa, 12 listopada 2014

Dobroci z MAC

Cześć wam kochane!

Ostatnio miałam problem z wyborem szminki od MAC
Ale z tym problemem już sobie poradziłam,niedługo będzie post i pokaże wam co wybrałam :)

Tym razem chciałabym kupić coś innego,ale jeszcze nie wiem co! :)
Przyznam szczerze,że lubię te kosmetyki.

Może faktycznie ich ceny nie są super niskie,ale jakość jest zadowalająca i uważam że warto mieć chociaż jeden kosmetyk :)

Mam już od nich kilka produktów,m.in. :
*dwa podkłady
*puder w kompakcie
*róż z bronzerem
*eyeliner
*mgiełkę fix+
*szminkę

Myślałam może nad kredką do oczu lub jakimś rozświetlaczem :)

W sumie jestem bardzo ciekawa jakie produkty z MAC polecacie i jestem otwarta na wszystkie propozycje.
Może są również kosmetyki których nie warto kupić? :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram