niedziela, 4 maja 2014

Nude idealny

Cześć kochane,

Jestem już po weselu było bardzo przyjemnie i wesoło.
Bawiliśmy się dwa dni prawie do upadłego,ale było warto!

Ale o tym zrobię osobny post bo myślę że warto :)

Zamówiłam bardzo neutralny lakiery hybrydowy SPN  Fedora,ponieważ czasem lubię nosić takie kolorki.Stwierdziłam że wesele jest najlepszą okazją żeby go wypróbować.
Początkowo nie miałam zupełnie koncepcji,co tam sobie zmalować,ale po jakimś czasie stwierdziłam,że dodam tylko cyrkonie i będzie to wyglądać elegancko.


Powiem wam że konsystencja tych lakierów bardzo mi odpowiada.
Jest pomiędzy Estetiq a Indigo,czyli w sam raz.

Krycie uzyskałam przy 2 warstwie
Cyrkonie dałam na drugą,nieutwardzoną warstwę lakieru przed topem



Kolor naprawdę cudny,długo takiego szukałam!

Teraz paznokcie mam już 10 dzień i nie ma strasznie dużego odrostu,ale za 2-3 dni zmieniam na wersję bardziej kolorową i żywą! :)


Wszystkie cyrkonie się bardzo dobrze trzymają,żadna nie odpadła,a paznokci za bardzo nie oszczędzałam,w razie wątpliwości :D

Ogólnie jestem zadowolona i zamówiłam już dwa następne kolory! :)

A jak wam się podoba taka wersja? 

Pozdrawiam was!


7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny. Ja kupiłam w piątek lakier miętowy (hybrydę). Teraz czekam aż mi pazurki odrosną :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie. Bardzo "weselnie". :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękny kolor! Idealny. I wygląda tak elegancko. A gdzie kupiłaś ten lakier hybrydowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie :) a kupiłam go w studio kosmetycznym które prowadzi sprzedaż lakierów tej marki,jeżeli chcesz chętnie podam namiary :)

      Usuń

Instagram