poniedziałek, 19 maja 2014

Kolorowa wiosna na paznokciach!

Mimo że pogoda za oknem nie zachwyca,na moich paznokciach gości prawdziwa,kolorowa wiosna!

Rozmyślając nad nowym mani,co by tu zmalować,
postanowiłam wybrać pozytywne kolory żeby odstraszyć ten paskudny deszcz!

Na paznokcie trafiły 3 różne hybrydki :)
Dwie są z jednej firmy a trzecia jest z innej,zaraz wam wszystko opiszę :)


A wszystko postanowiłam ozdobić kolorowymi ćwiekami!


 Fakt,ten fiolet chciałam żeby był bardziej liliowy a jest taki przygaszony.
Widziałam ładny z SPN może zamówię <3

A teraz:
*Indigo Cuttie
*Indigo Lemon Ice
*Tifton 22



Ćwieki w miarę dobrze się trzymały,na jednej ręce odpadły tylko 2 z 7 więc nie jest źle!
Proste wykonanie a jak efektownie się prezentuje :)


Niestety miałam małe problemy z kolorem Lemon Ice,ponieważ nie utwardził mi się w lampie,co zauważyłam dopiero po jakimś czasie ...
Pierwszy raz mi się to przytrafiło ...

Poprawiłam,ale powiem wam że dalej nie byłam zadowolona z efektu,no nic.
Dzisiaj już 12 dzień,więc pewnie zaraz nastąpi zmiana! :)

A tutaj zobaczcie różnicę:



Postanowiłam zrobić dwie różne łapki! :)

Prezentowało się to ciekawie,trochę szaleństwa nikomu nie zaszkodziło ;)

A teraz uciekam,miłego tygodnia :*

2 komentarze:

  1. Ten odcień pomarańczowego bardzo mi się podoba, idealny na lato!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne połączenie kolorów. Bardzo wiosennie, świeżo i kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram