wtorek, 15 kwietnia 2014

Przyszła wiosna,czas na zakupy :)

Najczęściej wszystko możecie zobaczyć wcześniej na moim instagramie,tam codziennie się coś pojawia,więc jak ktoś zagląda więc jest na bieżąco :)

Posty jakoś ostatnio pojawiają się nie za często,obiecuję że się poprawię :)

Po świętach czeka nas rodzinne wesele,sukienka się znalazła ale miałam duży problem z butami,chyba standardowo ...
Sukienka jest biało - czarna.Na początku myślałam nad czarnymi klasycznymi szpilkami,ale wydały mi się nudne,później szukałam nude,ale też nie było nic ciekawego.
Trafiły się również biało - czarne,ale wyglądały jak komunijne...
Odwiedziłam tyle sklepów,że ciężko mi zliczyć! Aż w końcu weszłam do sklepu i stwierdziłam że nie wyjdę bez butów!!

Udało mi się kupić,może nie wymarzone,ale nadają się :)



Cena dość dobra,ponieważ tylko 59 zł :)
Kolor ciężki do opisania jak dla mnie ale do zwykłych codziennych stylizacji powinny pasować

Prz okazji chodzenia po sklepach,postanowiłam poszukać jakiś nowych baletek :)
Postawiłam na klasykę czyli czerń!

Brakowało mi właśnie tego w mojej garderobie :)

Znalazłam takie w Sinsay



Zapinane na kostce,a z tyłu butów zamszyk

Cena to 39 zł


Mięciutkie i wygodne :)

Ostatnia rzecz na którą czekałam chyba 1,5 tygodnia,ale warto było
Nowa hybryda z firmy SPN 580 Fedora



To mój pierwszy raz z tą firmą,jeszcze nie została wypróbowana przeze mnie :)

Szukałam kolorku zbliżonego do koloru dłoni,aby kolor się zlewał 
Mam nadzieję że ten będzie chociaż odrobinę idealny! :)


Lakier zostanie wypróbowany przed weselem więc pewnie post pojawi się za jakieś dwa tygodnie :)

Pogoda dzisiaj okropna,walił grad,później śnieg z deszczem... Tragedia!!

Uciekam odpoczywać,bo jutro rano znów pobudka :)

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram