środa, 2 kwietnia 2014

Nowe nowości :)

 Dodatkowa informacja
Sprzedam ekspres do kawy Italico
Szczegóły na emai

Hej kochane,

Ostatnio coraz mniej się tutaj pojawiam,może jest to spowodowane piękną pogodą którą mamy coraz częściej? :)

Zachęcam was jednak do odwiedzania mojego Instagrama,tam bywam częściej! :)

Dzisiaj chciałam wam pokazać co udało mi się kupić,są to dla mnie trzy całkiem nowe rzeczy,no jedna to na pewno :)

Pierwszą z rzeczy,przywiozłam ją z wyprawy do Wrocławia,odwiedziłam nową drogerię Hebe na rynku,cieszę się że jest niedaleko moich rodziców.
Tam przygarnęłam krem CC z Bell

Wybrałam odcień 21,myślę że będzie dla mnie odpowiedni :)


Druga bardzo ciekawa rzecz to kolejny lakier hybrydowy :)
Dostałam go u siebie w małej drogerii

Semilac 6 ml cena 21 zł,jeszcze niewypróbowany ;)


Wybrałam pożądany kolor tej wiosny i lata,odcień jest cudny,typowa miętka! :)

Już bym chciała ją na pazurach!



Konsystencja bardzo fajna,lakier nie jest tak gęsty jak Indigo,przypomina mi Estetiq
Jeżeli lakier dobrze się spisz to na pewno kupię kolejne kolorki,mają piękne odcienie.

Jeżeli macie ochotę to wstawię wzornik tej firmy :)



Tak prezentuje się duet kosmetyczny,chyba zgrany :)

A na koniec dodatek do kolekcji torebkowej,takiego koloru mi brakowało :)


Kupiona względnie tanio,mam uraz do droższych torebek bo strasznie szybko mi się niszczą,nie wiem czemu ...

Chyba nie wygląda na bardzo tandetną? :D

Pojemna,wygodna i dość ładna czyli wszystkie kryteria spełnione :)

I to na tyle,wszystkie moje nowości :)
Jak wam się podobają?

Pozdrawiam was!

2 komentarze:

  1. Kolor lakieru jest bardzo ładny :) A torebka nie w moim stylu, aczkolwiek miłego użytkowania :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolorek lakieru. Torebka jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń

Instagram