poniedziałek, 27 stycznia 2014

Duet idealny

Hejka wam,

U nas zawitała w końcu zima,chociaż powiem wam że jakoś z tego powodu nie skaczę z radości :)
Wolałabym żeby jak najdłużej jej nie było,ale cóż taka kolej rzeczy :)

Dzisiaj chcę wam pokazać jak dla mnie duet dwóch lakierów które idealnie ze sobą współgrają :)

Miałam je na sobie jakiś czas temu,na spotkaniu z Dominiką i stwierdziła że glitter musi mieć :D



Użyłam ciemnego lakieru z Bell,pokazywałam wam go kiedyś chyba w lecie oraz lakieru z Lovely Blink Blink fiolet :)
Jest on cudownym kolorem,a dzięki barwnym pasjom wiem jak fajnie go nakładać :)



Na końcówkach za dobrze się nie trzymał,ale nie przeszkadzało mi to wcale,wynagradzał mi to cudowny efekt!

Nawet pani w banku pytała co to za lakier,zrobiło mi się miło! :)


Dobrze wspominam ten mani,zmywanie nie jest o dziwno aż takie straszne :)

Paznokcie nosiłam chyba jakoś 3 dni,później zmyłam,troszkę poskubałam :D

Ogólnie lakier blink blink fiolet,podoba mi się tylko na ciemnych bazach,inaczej zostawia czarną poświatę,kiedyś użyłam go na jasnym lakierze i nie do końca ładnie to wyglądało ...

A wy używałyście jakiś lakier z tej serii?

Polecacie któryś z nich? :)

3 komentarze:

  1. Bardzo ładnie wygląda. Co jak co, ale brokat zwykle dodaje zwykłym lakierom uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiesz ile się za nim nachodziłam ;D

    OdpowiedzUsuń

Instagram