czwartek, 19 grudnia 2013

Yankee Candle na dobre :)

Witajcie kochane

Jak upływa wam przedświąteczny szał i przygotowania? :)
Nic,tylko patrzeć jak zaraz będzie wigilia.

Ja jeszcze mam spokój ale poniedziałek i sama wigilia pewnie minie w mgnieniu oka :)

Dzisiaj chcę wam przedstawić i moje szaleństwo na temat wosków z Yankee Candle!
Wpadłam przez was po uszy.

Mały fioletowy kominek udało mi się dostać w sklepie Wszystko po 2,99 zł :)
Stwierdziłam że będzie dobry do łazienki.

Większy,biały kupiłam w Nanu-Nana za 15 zł i jest świetny!



A co do wosków ... Jak weszłam do Mydlarni to zwariowałam!
Tyle cudownych zapachów,nie wiedziałam co wybrać,ale zachowałam zdrowy rozsądek i wybrałam 3 woski:
*Bahama Breeze
*Christmas cookie
*Merry Marshmallow

Paliłam już Bahama Breeze i Christmas Cookie,ten pierwszy to fajny letni i świeży zapach zaś świąteczne ciasteczka mogłabym od razu zjeść! Cudnie czuć wanilię ale nie tylko ;)


Oto mój biały kominek

A dodatkowo dokupiłam jeszcze jeden wosk,Soft Blanket pachnie równie obłędnie jak Christmas Cookie :)



Jak widać używany już był ;)

A powiem wam jeszcze,że odwiedzając ostatnio miejsce w którym kupiłam pierwszy wosk,widziałam cały koszyk różnych wosków w cenie 5,50 zł :)
Chyba moje miasteczko nie jest takie najgorsze,co? :)

Jestem ciekawa jakie wy lubicie zapachy,macie jakieś ulubione,polecacie coś szczególnego? :)

Pozdrowionka

2 komentarze:

  1. Ja nie polecam :czarnego kokosa , śmierdzi jak w taxówce ;D Marcela

    OdpowiedzUsuń
  2. tych nie znam ale kuszące :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram