poniedziałek, 9 grudnia 2013

Pierwsze minerały

Cześć dziewczyny,

Pogoda ostatnio nas nie rozpieszcza temperaturami,dodatkowo pada deszcz czasami śnieg i w ogóle mi się to nie podoba.

Niedawno dzięki wyprzedaży na jednym z blogów,udało mi się przygarnąć całkiem przyjemny zestaw mineralnych kosmetyków Annabelle :)

W skład zestawu wchodzi podkład mineralny w kolorze Beige Fairest oraz korektor Light



Nigdy nie miałam okazji używać tego typu kosmetyków,jest to dla mnie jakiegoś typu nowość i muszę się z nimi oswoić :)



Najpierw prezentuję podkład.
Dwie wersje,jedna na sucho druga już i konsystencji normalnego podkładu.

Kosmetyków nie miałam jeszcze na twarzy,może trochę poeksperymentuję z nimi :)



Tak samo prezentuję wam korektor :)

Jeżeli macie jakieś dobre wskazówki dotyczące takich kosmetyków,chętnie poczytam i nauczę się czegoś nowego! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram