niedziela, 22 grudnia 2013

Jakby śnieżnie :)

Witajcie kochane,

Weekend minął mi we Wrocławiu i jestem z tego bardzo szczęśliwa.

Da się już zauważyć świąteczny szał i pośpiech we wszystkim,szczególnie w obleganych galeriach handlowych i podobnych miejscach :)

Ja też się tam szwendałam,na szczęście zawsze z celem i byłam tam krótko!

Niestety czas wrócić do szarej rzeczywistości,pora przyszykować się do świąt.
Tak naprawdę to cholernie się ich obawiam,szczególnie Wigilii która odbywa się w naszym nowym M.

Mam nadzieję że nie będzie tragicznie i przeżyjemy jakoś ten dzień :)

Chciałam wam pokazać dzisiaj kolejne zdobienie na szybko,co ostatnio nosiłam na pazurach,o! :)



A to lakiery które użyłam :


Zadowolona jestem z tego Orly,ale tylko jak stosuję go na biały lakier,inaczej się u mnie nie sprawdza.
A tym złotym,mogłabym malować paznokcie cały czas! :D

Śledzie w occie właśnie zrobiłam,więc na święta już coś jest :)

A jak wy sobie radzicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram