poniedziałek, 16 grudnia 2013

Bo blisko święta!

Tak kochane,
ten moment jest coraz bliżej,nieubłaganie się zbliża a ja tak naprawdę nie czuję tego wszystkiego.

W sklepach i na mieście wszyscy dają nam odczuć od dawna że święta się zbliżają.Lecą kolędy,wiszą ozdoby,stoją choinki i ludzie jakby trochę milsi :)

Ja jakoś nie poczyniłam wielkich zmian w swoim domowym zaciszu,jest malutka choinka jako symbol,jakiś czerwony dodatek :)
Dodatkowo w tym roku Wigilia jest w naszym domu,w sumie nie wiem jak się pomieścimy ale chcę to zrobić tu,u siebie! :)



Mimo,że nie mam miliona ozdób świątecznych,to czuję ciepło i rodzinną atmosferę :)

Pokażę wam moją małą,białą choineczkę :)




Uwielbiam na nią patrzeć,szczególnie wieczorem.
Dodatkowo kupiłam dwie małe ozdoby na stół,na świeczki! :)



Do czerwonego kompletu dobrałam złote świece,powinno pięknie się komponować :)

Kurcze jeszcze tylko 8 dni i Wigilia,ale ten czas leci!

A jak mają się wasze przygotowania? ;)

1 komentarz:

Instagram