środa, 6 listopada 2013

Rozeznanie terenu :)

Dzisiaj zupełnie luźny post :)

Powoli zwiedzam moje nowe miasteczko,poznaję różne ciekawe i mniej ciekawe miejsca :)

Wiadomo,mieszkam tutaj dopiero 3 tygodnie więc jest to wielkie nic w porównaniu do 23 lat spędzonych w wielkim mieście,w którym czułam się doskonale.No ale wiadomo,czasami w życiu są potrzebne takie wybory a nie inne :)

Dzisiaj chciałabym wam pokazać perełkę która ukazała mi się dzisiaj i już wiem że będę tam częstym gościem.

Jest to mała drogeryjka,niepozorna,a jednak!


Posiada takie marki jak : Gosh, Inglot

Cenowo za bardzo się nie orientowałam,bo wpadłam tylko na chwilkę :)

Ale co mnie zaciekawiło,że jest tam marka Lumene! I to aż dwie szafy :)
Dodatkowo taka firma jak Prestige której nie znałam.

Pierwszym rzutem oka jest tam mnóstwo lakierów dla mnie,no ale nie tylko.

Mam ochotę i okazję wypróbować coś z marki Lumene,coś polecacie?


Dodatkowo mam do sprzedania lakier Essie Chinchilly


20 zł + 6,50 zł wysyłka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram