sobota, 23 listopada 2013

Przechowywanie kosmetyków

Kochane,

Widziałam już strasznie dużo taki postów 
ale zdecydowałam że też chcę się z wami podzielić tym,jak ja i gdzie przechowuję swoje kosmetyki :)

Może zacznę od tego,w jakim miejscu mam swoje kosmetyki.

Niestety w nowym mieszkanie nie dorobiłam się toaletki i w ogóle nie wiem czy ją będę mieć,mamy taki duży metraż że mieści się za dużo rzeczy,jak wiecie co mam na myśli ;)
Dlatego,moje małe skarby muszą przebywać w łazience.

Mają tam swoje miejsce,dokładnie na pralce hehe :)


Wiele z was pewnie ma taki sam organizer jak ja,w ogóle nie wiem czy można go tak nazwać! :D

Standardowo są 3 szufladki,a w każdej znajduje się coś innego.


Moja pierwsza szuflada zaopatrzona jest w:
*róże
*rozświetlacz
*kulki brązujące
*dwa pudry,sypki i kompakt


Druga szuflada kryje w sobie:
*podkłady
*krem bb
*tusze do rzęs
*eyelinery
*korektor
*baza pod cienie


Trzecia a za razem ostatnia szuflada to:
*paletki z cieniami
*sypki cień
*zalotka
*temperówka
*szablony do brwi
*stara gąbeczka

Oto tajniki moich szufladek :)

A będąc niedawno w Ikea kupiłam coś na pędzle,wiele z was też tego używa :)



To wszystko pewnie inspiracje widzianymi rzeczami u was :)

Jak widać kosmetyków nie jest za wiele,ale dla mnie to dobra ilość :)

Dziękuję za uwagę i pozdrawiam

3 komentarze:

Instagram