środa, 13 listopada 2013

Pierwszy i nie ostatni :)

Dzisiaj będzie mowa o marce,kosmetyku z którym mam styczność po raz pierwszy :)

Szukając nowego eyelinera,zdecydowałam się na taki żelowy,nie używałam go jeszcze,ale mój w pisaku zdecydowanie miał u mnie prawie same minusy ...


Postawiłam na markę MAC.
Długo mnie kusiła swoimi produktami,cen jak wiadomo nie mają najniższych ale podejrzewam że idzie za tym doskonała jakość :)


Kolor który wybrałam to klasyczna czerń,idealna na co dzień.

Mam nadzieję,że nie będę miała problemu z tym specyfikiem,jeszcze nie miałam okazji go wypróbować.Zapewne dzisiaj będę siedzieć pół dnia przed lustrem i ćwiczyć! :)

Cena Eyelinera to 74 zł


Dodatkowo zakupiłam dwa pędzelki,niestety nie w sklepie stacjonarnym więc pewnie jest to podróba,ale cóż trudno :)

Jeden z pędzelków jest właśnie do eyelinera,skośny.
Drugi to aplikator,gąbeczka do rozcierania cieni.



Mam do was pytanie.

Planuję zakup pudru w kamieniu z MAC Blot.
Co o nim myślicie?

Mam cerę mieszaną/przetłuszczającą

Używałyście,manie jakąś opinię na jego temat?
Jeżeli tak to piszcie,chętnie poczytam czy warto go kupić :)

2 komentarze:

  1. Coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że czasem warto zapłacić więcej. Czuję, że niebawem zainwestuję w MACa:)

    Mam nadzieję, że eyeliner dobrze Ci służy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci ze warto! :) ja z mojego eyelinera jestem bardzo zadowolona,jest bardzo łatwy w obsłudze a w dodatku ma bardzo dobra trwałość :)

      Usuń

Instagram