wtorek, 29 października 2013

weekendowy wypad

Hej kochane,

Ostatni weekend spędziliśmy na starych śmieciach czyli we Wrocławiu :)
Były małe zakupy,udało nam się spotkać ze znajomymi! :)

Ogólnie weekend bardzo przyjemny,miałam okazję pić pyszne poncze mmmm! :D
Dodatkowo w niedzielę przyjechała moja siostra,wracając do domu wpadliśmy już do naszego nowego mieszkanka :)

Lubię bardzo tak spędzony czas,wtedy czuję że coś się dzieje! :)

Wiadome było to,że do domu nie mogę wrócić z pustymi rękami :D

Przyjeżdżając do mamy,czekał na mnie lakier Essie z ezebra.pl który kosztował 9,99 zł i nie mogłam go nie kupić!! :D
Kolorek to takie jakby bordo,nie miałam takiego w swoich zasobach więc wybór był prosty.





Spacerując po mieście w tą piękną pogodę,postanowiliśmy wstąpić do Tk Maxx :)
Oczywiście dużo ludzi,dużo wszystkiego . . .

Ja skupiłam się bardziej na dziale kosmetycznym ... Był duży wybór kosmetyków Macadamia,ale ja swoje kupiłam wcześniej więc nic nie chciałam,ale ale... Co innego wpadło mi w oko :)
Postanowiłam wybrać szampon Phytorelax Olio Di Argan.

Kosztował niecałe 30 zł/250 ml
Ciekawa jestem jego działania



Jak dla mnie pachnie ładnie :)

Dodatkowo siostra która przyjechała z wizytą przywiozła mi małe pudełeczko Pandora,nowy koralik :)
Jak ja to lubię! :)

Oby przyniósł mi szczęście


Troszkę ożywił moją kompozycję w bransoletce,z kolorów mam tylko ten i pierwszy który dostałam to ciemny fiolet.

Podsumowując miniony weekend,jestem zadowolona na 100 % :)

Więcej takich wypadów :)

3 komentarze:

  1. Essie ślicznie się prezentuje w buteleczce, czekam na prezentację na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kupiłam ten lakier (i kilka innych kolorów):D

    OdpowiedzUsuń

Instagram