czwartek, 3 października 2013

Nowy miesiąc,nowe nowości :)

Nadszedł październik.

Nowy miesiąc już na początku musiał zacząć się zakupami ... I Jak tu oszczędzać?
Po prostu się nie da ...

Musiałby się człowiek odciąć od internetu,od świata i w ogóle nie wychodzić z domu! :)

Zacznijmy od początku,mianowicie będąc u siostry,odwiedziłam sobotni bazarek :)
Wiadomo,zawsze można trafić coś ciekawego i innego niż u siebie w mieście :)

Przechodząc między stoiskami,spodobał mi się waterfall,ach wpadł mi w oko od razu!
No ale, ... poszłam dalej i już nie wróciłam.Sweterek krążył mi o głowie cały czas,przeszukałam allegro i mnóstwo innych portali i nic!

W końcu udałam się na nasze lokalne targowisko,zeszłam całe.Już miałam wychodzić i sobie iść,pozbawiona najmniejszych nadziei,aż tu nagle ukazuje mi się ten oto cudny sweterek! :D

Kosztował mnie 50zł,tego typu rzeczy teraz strasznie mi się podobają





Kolejna rzecz na którą się skusiłam,nie wiem czy słusznie jest preparat do włosów.
Chciałam coś na poprawę moich zniszczonych końcówek,wiem że najlepszy jest fryzjer,ale jakoś zawsze mi nie po drodze.
Zdecydowałam się na serum z Pantene, cena to jakieś 16 zł


Użyłam go 3 razy i mam mieszane uczucia ... Może to po prostu zbędny kosmetyk,ot co.

Lakier,który zobaczyłam ostatnio na pewnym blogu zawładnął moim sercem i od razu chciałam go mieć.Marki Wibo prawie nigdy nie używałam,stroniłam od niej.
Aż tu nagle,nabyłam dwa lakiery

Szarość ze złotym shimmerem,nie wiem jak ją określić! :) Express growth 175



Drugi wybrałam boski piasek nr 3! Obłęd!



Słabo troszkę widać,jak będę robić zdjęcia na paznokciach postaram się robić je w słońcu :)


4 komentarze:

  1. Zacznę się poważnie zastanawiać, nad tym aby przestać przeglądać blogi.. zwłaszcza te które pokazują lakiery. Nawet nie wiesz ile jak bardzo bronię się przed napadem na szafę Wibo w Rossmannie :D Ale to nie na moje nerwy.. wiem, że w końcu ulegnę. Dlatego proszę nie pokazuj swatcha tego lakieru :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie nie kochana,niedługo lakier pojawi się na blogu z mega dużą ilością zdjęć i skuszę Cię na niego! :D

      Usuń

Instagram