środa, 16 października 2013

Imitacja skóry węża!

Kiedyś raz robiłam takie zdobienie i w sumie zapomniałam o nim.
Fakt że marzy mi się płytka do stempelków która posiada taki wzór,może kiedyś sobie ją sprawię,kto wie.

Póki co mam prosty sposób który też mi się podoba! :)

Zdobienie zrobiłam w tonacji jasno ciemnej,taka jesienna mi wyszła,szczególnie przez główny ciemny lakier,szarość za złotem,zakochana jestem w nim! :D

To są lakiery których użyłam:


*Top Coat Kwik Kote Kinetics
*Essence Nude Glam Iced Latte
*Matowy Top Coat Lovely
*Catrice 840 Genius In The Bottle
*Wibo Express Growth 175

A oto efekt 





Przepraszam za ilość zdjęć,ale tyle narobiłam i tak mi się ten zestaw kolorystyczny spodobał że nie mogłam się ograniczyć w 3 zdjęciach :)




Z lampą



Nie zwracajcie uwagi na małe nierówności :)

Jak wam się ogólnie podoba zestaw kolorystyczny? :)

Ja jestem zachwycona! :D

Dzisiaj udało nam się podpisać akt notarialny,więc myślę że za tydzień - dwa będzie przeprowadzka! :)

1 komentarz:

Instagram