poniedziałek, 23 września 2013

Moja pierwsza tarta!

O tak!

Długi chciałam zrobić tartę,szczerze się przyznam że nigdy nawet nie jadłam tarty a przecież można ją zrobić na tyle wspaniałych sposobów!

Jak na pierwszy raz postanowiłam kupić gotowy produkt Tarta na 1001 sposobów.
Jakby mi nie wyszło z gotowcem,to nie będę się zabierać za samodzielne ciasto,bo nie ma sensu...

A więc dzisiaj zabrałam się do roboty i już na samo dzień dobry zepsułabym,bo zapomniałam dodać wody do ciasta,ja inteligentna :D
Dobrze że w porę to zauważyłam i dało się to naprawić,więc nic straconego :D



A oto składniki mojej tarty:

*świeży szpinak
*por
*2 ząbki czosnku
*mozzarella
*pomidorki koktajlowe
*sól,pieprz

Nie będę wam opisywać szczegółowo moich kroków,nie ma sensu :D
Po wyciągnięciu tarty z piekarnika,w czasie ostudzania jej zabrałam się za farsz.

Pokroiłam pora i szpinak,podsmażyłam na patelni na oliwie z oliwek razem z czosnkiem,doprawiłam solą i pieprzem.

Na ostudzoną tartę wyłożyłam farsz,polałam przygotowaną substancją z woreczka :D
Na koniec położyłam pokrojoną mozzarellę i pokrojone pomidorki koktajlowe :)

W piekarniku piekłam ją ok 15-20 min,aż ładnie się wszystko zarumieniło i ser się rozpłynął :)



Dobrze wygląda i dobrze smakuje :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram