piątek, 6 września 2013

Który lepszy?

Cześć kochane,

Jestem właśnie na wykończeniu dwóch sypkich pudrów i postanowiłam zrobić małe porównanie :)

Jeden z nich miałam z wymiany,długo mi służył,a drugi kupiłam chyba niecały rok temu.

Pierwszy z nich to:

* Essence Fix&Matte! Loose Powder 15,5 g - transparentny puder sypki,ujednolica i matuje cerę,zapewnia trwały makijaż,bez efektu świecenia się przez cały dzień.Dopasowuje się do każdego odcienia cery
Ważny przez 18 miesięcy od otwarcia

Kolor biały,czyli transparentny,po nałożeniu na skórę twarzy staje się praktycznie niewidzialny,wchłania się i matuje skórę.Bezzapachowy,dobrze rozprowadza się pędzlem

Czasami miałam jednak wrażenie,że puder całkowicie się nie pokrył z kolorem skóry,jakby została taka biała poświata,taki pyłek.Nie wiem jak to nazwać,może mnie zrozumiecie :D

Dobrze nadawał się na lato,stosowałam do czasem na twarz posmarowaną tylko kremem,bez podkładu

Puder nie jest najgorszy,ale są też lepsze :)

Według mnie zasługuje na 4/5

Drugi z pudrów to:

* Flormar Loose Powder 18 g - Lekki puder sypki na bazie wody,zapewnia odpowiednie nawilżenie skóry.
Do wyboru jest 6 odcieni,ja posiadam nr 4,dobrze wygląda na mojej skórze,dobrze matowi.
Puder jest wydajny,starcza na długo,w moim przypadku to jakiś rok.

Nie mam do niego w sumie żadnych zastrzeżeń,pojemność duża,bo aż 18 g,cena o ile pamiętam to chyba 25 zł,więc za tą cenę można kupić również puder bardziej znanej marki,jeżeli ktoś woli.

Zdecydowanie bardziej przypasował mi ten z Flormar.

Zasługuje na 5/5


Pudełka poręczne,dobrze się odkręcają i zakręcają
Śmiało można nosić w torebce


Kratka w pudrach,bardziej funkcjonalna jest jednak we Flormar
Z Essence trochę ciężko go wydobyć.
Chociaż jak mam tą końcówkę,to najlepiej nabiera mi się puder bezpośrednio,bez kratki :)


Moje skromne resztki :)


A tak prezentuje się puder na skórze

Tak jak pisałam wcześniej,moje serce bardziej skradł puder Flormar w kolorze,niż puder Essence transparentny.

3 komentarze:

  1. żadnego nie miałam, jestem wierna pudrowi kryolanu ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem bardzo ciekawa pudrów tej marki,może skuszę się kiedyś :)

      Usuń
  2. Posiadam i flormar i essence;) zdecydowanie wolę essence;)

    OdpowiedzUsuń

Instagram