poniedziałek, 2 września 2013

Blue Sky

Czy można to skojarzyć tak jak opisuje tytuł posta?
Hm... Dla jednych będzie to niebieskie niebo,dla innych tafla morza,a dla innych jeszcze coś innego :)

Powiem wprost,po nałożeniu lakieru na paznokcie,przepadłam,zakochałam się w nim bezgranicznie.
Cudownie się mieni,błyszczy w słońcu niczym lakier holograficzny.

Jest to lakier H&M Glitter Blue,pokazywałam wam go w poprzednim poście.

Konsystencja jest troszeczkę lejąca jak dla mnie,ale nie ma tragedii

Dla ładnego efektu końcowego nałożyłam 3 warstwy



Z lampą



Pięknie błyszczy się w sztucznym świetle,próbowałam to jakoś uchwycić :)


Można zauważyć że zmieniłam jednak kształt paznokci :)
Troszkę mnie ciągnęło do kwadratów,aż w końcu poszedł w ruch pilnik i jest taki efekt jak widać :)

Lakier na paznokciach utrzymuje się długo,mam go na paznokciach chyba 5 dzień i nie ma żadnych odprysków,startych końcówek.

Przeraża mnie tylko zmywanie :D
Ale mam nadzieję że folia da sobie radę ;)

Jak podoba wam się lakier z sieciówki ubraniowej? :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram