środa, 14 sierpnia 2013

Neon z piaskiem,dobre połączenie :)

Cześć babeczki,

Widzę że żadna z was nie chce pozbyć się Good To Go,ale czekam cierpliwie :)

Dzisiaj chcę wam pokazać banalne zdobienie które wykonałam po powrocie z wakacji.
Połączyłam delikatny,transparentny róż z koralowym piaskiem.Dodatkowo dołączyłam neonowy akcent od Tamit24 i wyszło genialnie! :D

Żółte ćwieki dobrze się nakłada,dość dobrze się trzymają,ale wiadomo jak to jest z czymś co znajduje się na lakierze,dodatkowo jak robi się coś w domu i nie jest to jeden czy dwa elementy,jak u mnie :)





Dobrze czułam się w tym zdobieniu,coś nie wyszło mi malowanie top coat'em,jakieś paćki się porobiły,ale już nie chciało mi się zmywać.
Dlatego szukam jakiegoś nowego topu,jak macie jakieś na zbyciu dawajcie znać! :)

Pogoda cały czas w świetnym stanie,nic się nie chce pogorszyć,a szkoda!

1 komentarz:

  1. Ja mam z Color Club bezbarwniaka, leży mi, nówka, nieśmigana. Tylko w PL pewnie dopiero za 2-3 miesiące będę

    OdpowiedzUsuń

Instagram