poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Małe nabytki :)

Cześć wam,

Sielankowy czas wakacyjny z ukochanym dobiegł końca,poszedł dzisiaj do pracy,a ja siedzę w domu,o! :D

Pochwalę się wam że w tym roku udało nam się zaliczyć basen i to dwa razy :D Na basenie nie byłam dobre 6 lat,więc to chyba duży wyczyn.Przyznam że żałuję że tylko dwa razy byłam,ale mam nadzieję że jeszcze w tym roku się tam pojawię.

No ale w zasadzie to nie o tym chciałam dzisiaj pisać :)

Przed wakacjami doszło do dwóch wymian,niestety ja paczuszki odebrałam dopiero po powrocie z wakacji.
Pierwsza z wymian byłam wymianą  z Fall in NailLove,uwielbiam jej bloga,mogłabym go czytać godzinami,a manicure jaki robi jest obłędny,zawsze się nim zachwycam!

Dzięki niej stałam się posiadaczką różnych ćwieków do paznokci,różne kolory i wielkości.
Liczyłam tylko na te neonowe,a tu taka niespodzianka! :)


Druga wymiana,nie była z bloga ale również się udała :)
W tej wymiance zyskałam dwa produkty z marki Revlon.


Podkład Revlon Photoready Airbrush,ma dziwny zapach.Użyłam go dopiero dwa razy,więc nie mam na jego temat żadnego zdania.
Druga rzecz to widoczna na zdjęciu szczotka do włosów.Bardzo ją polubiłam,dobrze radzi sobie z  rozczesywaniem moich włosów :)

W następnym poście chciałabym wam pokazać co udało mi się jeszcze nabyć nad morzem,tu we wrocławiu i manicure z dodatkiem nabytków od Tamit24 :)

Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. mam nadzieję, że u Ciebie podkład Revlona się sprawdzi, u mnie niestety nie zdał egzaminu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też mam takie obawy,że może nie spełnić moich oczekiwań

      Usuń

Instagram