czwartek, 4 lipca 2013

Letni żółtek

Cześć wam kochane,

Pogoda za oknem jak najbardziej letnia to i paznokcie muszą jej dorównywać!
Nie będę się za bardzo rozpisywać bo i po co.

Robiąc niedawno zakupy,miałam po drodze stoisko Golden Rose,więc zajrzałam!Postanowiłam kupić modny w tym sezonie żółty neonowy lakier.W buteleczce wygląda pięknie,ale z paznokciami może być już gorzej.

Golden Rose with protein 323 

Na paznokcie nałożyłam 3 warstwy lakieru plus odżywka i top.Nawet po tych warstwach,a muszę przyznać że ja zazwyczaj daje grubsze warstwy,to końcówki dalej widać.Nie mam z tym większego problemu,ale wolałabym pełne krycie.
Lakier na paznokciach mam dzisiaj 3 dzień i nic się z nim nie dzieje.
Dodatkowo drugi kolor na moich paznokciach to Chanel Particuliere,uwielbiam ten odcień.



Kolor na zdjęciu trochę przekłamany,ciężko mi uchwycić takie żywe kolory.

Niedługo na moim blogu pojawi się nowa zakładka,pracuję nad tym,mam nadzieję że spodoba wam się ten pomysł.

A dodatkowo,muszę wam wspomnieć że wczoraj miałam przyjemność spotkać się ze wspaniałymi dziewczynami.Jedną znałam już,a drugą dopiero poznałam,ale spędziłyśmy wspaniale czas i już nie mogę doczekać się następnego spotkania w tym gronie! :)

Dziewczyny,dziękuję jeszcze raz! :)

2 komentarze:

  1. Było super. Mam nadzieję, że niebawem znów się zobaczymy. Ja również bardzo miło spędziłam czas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No koniecznie znowu trzeba będzie się zobaczyć! :) Cieszę się, że i Magdalenowy Małż się nie wynudził jakoś strasznie :P

    OdpowiedzUsuń

Instagram