czwartek, 18 lipca 2013

Ciuszkowo dziś

Cześć kochane,

Pogoda za oknem nie najgorsza,samopoczucie również,więc czego chcieć więcej.
Mi brakuje tylko wypoczynku za miastem,zmiany klimatu ale to już w sumie niedługo,bo za niecałe 9 dni :D

Co idzie za wyjazdem,trzeba było kupić jakieś nowe ciuszki.
Postanowiłam wybrać się w sobotę do mojego ulubionego SH i poszperać,może akurat coś się znajdzie.

Przyznam że było strasznie dużo ludzi jak na ten dzień i godzinę chwilę po 10.Przeglądając,szukając i szperając,wynalazłam tylko 5 rzeczy które mnie zaciekawiło.
A powiem wam jeszcze że nastawiałam się na jakieś sukienki,bo tego u mnie w szafie praktycznie nie ma...
Więc zadowolona z moimi zdobyczami,zmierzam do przymierzalni,a tam gigantyczna kolejna,mało tego,baby w przymierzalniach pobrały po 40 rzeczy i co chwilę wymieniały na inne,a człowiek stał jak ten głupi...
Chyba po 20-30 minutach udało mi się wejść i wybrałam tylko 2 rzeczy.


Sukienka z Atmosphere,kosztowała mnie 10,50 zł. Myślę,że za taką sukienkę cena śmieszna,stan wręcz idealny,nie ma się do czego przyczepić! :) Wydaję mi się,że często ją będę nosić tego lata :) Mam jeszcze chęć na coś w kolorze koralowym ;)


Bluzka z George. Kosztowała 9 zł. Miętusek w kropki,fajny delikatny materiał,ma kołnierzyk. Stan również bardzo dobry,opłacało się :)

Wczorajszy dzień upłynął mi miło,udałam się z M. na działkę,trochę słońca złapałyśmy i małe zbiory się trafiły :) Lubię takie spędzanie czasu ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram