poniedziałek, 24 czerwca 2013

Mały mix!

Cześć wam,

Bardzo cieszy mnie fakt,że pogoda uległa zmianie i w końcu jest chłodno :)

Mój mix,to mix pazurkowy. Niestety nie mam talentu do robienia skomplikowanych rzeczy,więc zostaje mi prostota w postaci malowania lakierem i tyle :D






Użyte lakiery:
-Essie Mesmerize
-Anny Summer Love
-OPI Pirouette my whistle
-top Seche Vite

Zestawienie myślę nie jest najgorsze,dobór kolorystyczny szybko wpadł mi w oko przeglądając lakiery :)
W miarę długo trzymają się na moich paznokciach,bo dzisiaj mija 4 dzień i zero odprysków i nie ma startych końcówek.

Dzisiaj czeka mnie małe malowanie,muszę wymalować okolice okna w sypialni,ciekawa jestem jak mi to pójdzie :D
Pewnie pół pokoju będzie w farbie,ale trzymajcie kciuki za mnie :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram